Deset nápadů, jak pomoci manažerům vytvořit profesionální pracovní prostředí
Zdroj: https://www.thebalance.com/creating-professional-work-environment-2276065

Deset nápadů, jak pomoci manažerům vytvořit profesionální pracovní prostředí

Co je profesionální pracovní prostředí, a to, co může manažer udělat pro vytvářet a udržovat ji?

Profesionální pracovní prostředí je ten, který má za následek pracovišti plné vysoce kompetentní, které respektují, zralé, a odpovědných zaměstnanců, kteří pracují na dosažení společného cíle. Je to ten druh pracoviště, které každý zaměstnanec bude cítit hrdí na to, aby jejich děti. Profesionální zaměstnanci nemají přísahat, drby, tyran, lhát, podvádět, krást, ztratí hlavu – odejdou drama doma a vhodně oblečeni.
Jinými slovy, oni vypadají, jednat, a znít jako profesionálové.

Zaměstnanci se daří v profesionálním pracovním prostředí, kde se cítí respektována a zachází spravedlivě za všech okolností. Málokdo z nás nyní pracují v prostředí, kde každý den cítí jako jeden den v cirkusu.

Takže to, co může udělat manažer vytvářet a udržovat profesionální pracovní prostředí? Plenty – ve skutečnosti, to všechno začíná a končí s vedoucím týmu nebo organizace.

10 Akce pro stimulaci profesionální pracovní prostředí:
1. pronájem. Zahrnovat prvky odbornosti v oblasti volných pracovních profilů a popisech práce. Podívejte se nad působivých životopisů a technických dovedností a používat účinnou výběru a behavioral dotazovat sáhnout hluboko známky profesních nebo neprofesionální chování.

2. být vzorem. Popis práce, která zahrnuje profesionální chování je bezcenná, pokud manažer týmu nenastaví správný příklad. Manažer, který se obléká špatně, používá hrubý jazyk, nebo se zabývá klepy nebo badmouths firma dostane více stejný z jeho / její tým.

Na druhou stranu, manažer, který udržuje závazky, přiznává chyby, nikdy ztratí jeho / její náladu, a vždy má pozitivní postoj nastaví pozitivní příklad, a získá právo očekávat stejné od jeho / její tým.

3. Rozpoznat a odměnit oba výsledky a chování. Když vedoucí říká: „všechno, na čem záleží, je výsledky, a je mi jedno, jak se tam dostat,“ je to výzva pro neprofesionální chování.
Efektivní manažeři tvrdě pracovat, aby zajistily, že nikdo překračuje etickou linku. Pokud jste řekl, že počítat pouze výsledky, je to znamení potenciálně toxickou pracovním prostředí.

4. Buďte ochotni kázně nebo propustit zaměstnance pro neprofesionální chování. Nic pošle zprávu silnější než „korunovací a popravy.“ To znamená, že odměňování a oslavovat ty správné chování a trestá špatné chování. To znamená nenechat špičkovým výkonem dostat pryč s neprofesionálním chováním, a odměňovat ty správné chování, i když výsledek nebyl to, co jste hledali.

Viz „Rozdíl mezi problémy s výkonem a Pet Peeves“, aby se ujistili, že chování se týkají práce.

5. Poskytnutí zpětné vazby a koučování. Noví zaměstnanci, zejména zaměstnanci noví pracovní síly, někdy potřebovat někoho, kdo je vzal stranou a poskytovat zpětnou vazbu a koučování. Zkušený, pečování spolupracovník může také poskytnout tento druh konstruktivní radu.

6. výcvik. Nejsem velký fanoušek citlivosti, etika, a anti-šikany tréninku, ale tyto druhy vzdělávacích programů jsou často zaštítěny společností, takže pokud tomu tak je, ukázat svou podporu a ujistěte se, že všichni zúčastnit (počínaje s manažery). Někteří zaměstnanci mohou vyžadovat individuální trénink v mezilidských dovedností, gramatiky, jak naložit konfliktu a zvládání hněvu.
Jen nepoužívají výcvik v případě, že zaměstnanec již ví, jak – to je otázka řízení výkonnosti, není problém trénink. Viz „Jak se vypořádat s Lazy zaměstnance“ naučit poznat rozdíl.

7. Nepřehlížejte zpětnou vazbu od druhých nebo výstražných značek. Manažeři nejsou vždy schopny sledovat příklady neprofesionální chování, takže když je stížnost přivedl do správce, to by nemělo být bráno na lehkou váhu. Děkuji osobu, a zajistit jim, že se na to podívá.

8. Poskytnout fyzikální prostředí, které podporuje profesionalitu. Pokud organizace řeže zatáčky na kancelářské prostory, kancelářský nábytek, dekoracemi, úklidu a údržby, je to docela pokrytecké mít diskusi s pracovníkem o jejich vzhledu.

Pokud čekáte chování pěti hvězdičkami a chování od svých zaměstnanců, začínají dávat je pět hvězdiček pracovní prostředí.

9. Postavte se na vaše zaměstnance. Pokud se jeden z vašich zaměstnanců je předmětem obtěžování, zneužívání, vztek, nebo jakýkoli jiný typ extrémního neprofesionální chování přicházejícímu z jiného oddělení, dodavatele, nebo dokonce zákazníkovi, než je na správci, aby zaměstnanec vědět, že je nepřijatelné a nemají ji tolerovat. Manažer by měl podporovat zaměstnance, když se postavit se za sebe, a v případě potřeby konfrontovat se pachatel sám.

10. profesionální chování politika AP Někteří by řekl ano, že pokud je to důležitý předpoklad pro všechny zaměstnance, které byste měli kouzlo v out v příručce pro zaměstnance. Myslím, že v některých organizacích, které mohou být potřebné, zejména k obraně proti neoprávněného ukončení soudních řízení. Na druhé straně, v případě, že správce trvale následující položky od jednoho do devíti, nebylo by zapotřebí písemné koncepce.