Jak navrhnout kancelář, v které se bude lépe pracovat
Zdroj: https://www.fastcoexist.com/3036940/how-to-design-an-office-that-actually-makes-you-better-at-work

Jak navrhnout kancelář, v které se bude lépe pracovat

Zapomeňte na všechny bláznivé kanceláře navržena tak, aby zaměstnanci více kreativní. Ve skutečnosti, budete potřebovat pouze několik jednoduchých věcí pro každého, aby co nejvíce ze svého pracoviště.
Jak navrhnout kancelář, která vlastně dělá vám lépe At Work
[Top foto: Steve Pepple přes Shutterstock]
REKLAMA

POSLEDNÍ PŘÍSPĚVKY
Jak Obří Zpracovny vypadl potravinový odpad
Jak Obří Zpracovny vypadl potravinový odpad
Tato Juice společnost je vlastně jen Clever Weed Company
Tato Juice společnost je vlastně jen Clever Weed Company
Šokující počet lidí, kteří i nadále používat své telefonní primárně pro výrobu Aktuální telefonní hovory
Šokující počet lidí, kteří i nadále používat své telefonní primárně pro výrobu Aktuální telefonní hovory
Wholesome Wave roste celostátní síť se dostat z čerstvých surovin lidem v nouzi
Wholesome Wave roste celostátní síť se dostat z čerstvých surovin lidem v nouzi
REKLAMA
JEFF BRADFORD 10.21.14 08:12
Kreativní odvětví jsou často v popředí kancelářského designu. Přemýšlejte Mad Men ve stylu reklamních agentur v roce 1950, s pokoji navržen speciálně pro popíjet koktejly s potenciálními klienty. Nebo Silicon Valley kanceláře dneška, kompletní s volejbalové kurty a mladí zaměstnanci sedí na beanbags s laptopy a efektních sluchátek.

Přes takové designových inovací, nicméně kreativní kancelářské prostory může být ve skutečnosti brání-nepomáhá, jejich tvůrčích schopností zaměstnanců. Jak to dopadá, vědecký výzkum dokazuje, že tvořivost se pěstuje na pracovišti přes složitou kombinací struktury a plynulosti.
M. Niebuhr přes Shutterstock
Od výběru správné dekorativních barev mají určené prostory klid, recept na maximální kreativitu je směs inovativních a osvědčenou a pravdivé principy kancelářských designu, a že rovnováha vypadá jinak než open-office trend, který se stal symbolem progresivity a hipness v pracovním světě.

ZMLKNI
Snad nejvíce všudypřítomná Office Design trend v posledním desetiletí byla „open office“. Ačkoli toto rozvržení může budit dojem inovativní, go-s-the-flow firmy, studie ukazují, že může ve skutečnosti pracovat proti produktivity a kreativity.

Organizační psycholog Matthew Davis zjistil, že se snížila úroveň koncentrace a zvýšené hladiny stresu jsou mnohem běžnější v otevřených kancelářích rozvržení než u standardních. Pocit psychologického soukromí, který je dodáván s jednotlivými kancelářemi také zvyšuje pracovní výkon.

Nemluvě o tom, co je to otevřené dispozice úřad nemá k hladinám hluku. Studie také ukázaly, že i malé množství šumu pozadí zvyšuje duševní zátěže, což dále přispívá ke stresu zaměstnanců a sníženou produktivitu.
Uživatel Flickru Jake Sutton
Nejúčinnější úřad konstrukce pro zvýšení kreativity a zároveň podporovat produktivitu spojuje oblasti spolupráce a otevřenou výměnu nápadů s doplňujícími oblastmi tichý, kde soukromý, se zaměřil může dojít k práci.

Ale vytvoření určených prostorů v rámci kanceláře nemusí být oko bolest.

„Jako designéři, my nenavrhují jenom životní prostředí, budeme navrhovat zkušenosti a my navrhování chování,“ říká Ginny Caldwell, ředitel interiérového designu v jihovýchodní Venture.

konstrukční kancelář by měla odrážet různé pracovní režimy lidé zažívají na denní bázi, vysvětluje Caldwell. Kromě toho nabízí prostor, kde lidé mohou zavřít dveře, a dali hlavy dolů do práce, kancelář by měla umožnit spontánní práce se stane kdekoliv.

Cedric Crucke přes Shutterstock
Caldwell využívá moderní odpočívárně jako příklad. Už jsou jim klade za zavřenými dveřmi. Místo toho, oni zabírají prostory, které by šly na honchos hlavy před deseti lety, tam, kde je hojnost přirozeného světla a vrah výhledem na panorama města. V přestávka pokoje dnes mívají bistro nebo kavárna pocit nimi místo, kde by se lidé chtějí jít do mluvit nebo spolupracovat.

„Snažíme se vytvořit prostor, kde lidé zabírají spolu navzájem na pracovišti. Podporou že … buduje pocity spojení,“ říká Caldwell.A je samozřejmé, že více připojených zaměstnanci obvykle znamená, šťastnější, více tvůrčích pracovníků.